SILNIK PO REGENERACJI z NOWYM ROZRZĄDEM
- marka MINI COOPER R55 R56 R57 1.6 16V VTI - BENZYNA
- produkowany w latach 2006-2013
- symbol silnika - N12B16A N12B16AA
- pojemność silnika: 1598ccm
- MOC: 88KW = 120KM
Używany Silnik po Regeneracji – Jakość, Na Której Możesz Polegać!
Szukasz solidnego silnika, który przywróci Twojemu samochodowi pełną sprawność? Nasz używany silnik po pełnej regeneracji to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią niezawodność i rozsądne koszty.
✅ Zakres wykonanych prac regeneracyjnych:
Stawiamy na uczciwość i rzetelność. U nas to, co opisane, jest faktycznie wykonane - bez żadnych kompromisów.
Kupując u nas, masz pewność, że otrzymujesz w pełni zregenerowany silnik.
Prace, które wykonaliśmy w ramach tej regeneracji, obejmują:
• Głowica cylindrów — Została sprawdzona pod kątem szczelności. Wszystkie podzespoły wymagające wymiany, takie jak zawory, uszczelniacze zaworowe czy prowadnice zaworowe, zostały zastąpione nowymi. Na koniec głowica została splanowana, aby była gotowa do montażu.
• Wał korbowy - Pomimo bardzo dobrego stanu wału, profilaktycznie założyliśmy komplet nowych panewek głównych, oporowych i korbowodowych, co wydłuży jego żywotność.
• Gładzie cylindrów - Gładzie są w świetnym stanie. Aby zapewnić idealne uszczelnienie, zamontowaliśmy komplet nowych pierścieni tłokowych.
Nowy rozrząd bez kół zmiennych faz rozrządu i pompy wody — W ramach regeneracji tego silnika został założony kompletny nowy rozrząd, jednak bez kół zmiennych faz rozrządu, ze względu na ich wysoką cenę. Aktualnie zamontowane oryginale używane z tego silnika koła, które są w dobrym stanie, jednak ze względu na ich naturalne zużycie nie możemy zagwarantować ich długoterminowej sprawności.
Oferujemy możliwość montażu nowych kół zmiennych faz rozrządu za dodatkową opłatą — to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy chcą mieć całkowicie odnowiony układ.
W przypadku awarii kół zmiennych faz rozrządu po zakupie, ich wymiana leży po stronie kupującego. Dbamy o transparentność i chcemy, aby każdy klient miał pełną świadomość tego, co kupuje
• Nowe śruby głowicy – zastosowaliśmy nowy komplet śrub montażowych, co gwarantuje prawidłowe dociągnięcie głowicy i szczelność przy długotrwałej eksploatacji.
✅ Uszczelnienia - Zadbaliśmy o pełne uszczelnienie jednostki, w tym:
- nowa uszczelka pod głowicę (z nowymi śrubami),
- nowa uszczelka pokrywy zaworów,
- nowa uszczelka pokrywy rozrządu,
- uszczelniacze wału korbowego przód + tył,
- nowa uszczelka pompy vacum,
- nowa uszczelka podstawy filtra oleju,
- nowa uszczelka obudowy termostatu,
- nowy łańcuszek pompy oleju.
Koszt samych części użytych do regeneracji jednostki wyniósł 1400 zł – i to bez uwzględnienia remontu głowicy, co podkreśla jakość i zakres wykonanych prac. Dzięki temu silnik jest szczelny i gotowy do pracy bez obaw o wycieki.
✅ Dlaczego kupić u nas?
• 14 lat doświadczenia — od 2011 roku z powodzeniem działamy w branży
• Zgrany zespół ludzi z doświadczaniem - pracujemy razem od lat, każdy zna się na swoich fachu
• Sprawdzone źródła części - importujemy je samodzielnie, unikając ryzyka niewiadomego pochodzenia.
• Szybka wysyłka – często nawet tego samego dnia
• Realne zdjęcia i opisy - tworzone przez nas, nie kopiowane z Internetu
• Pomoc przy dopasowaniu - dobieramy części na podstawie numeru części lub danych auta
Nie ryzykuj z przypadkowymi sprzedawcami — Kupując u nas, zyskujesz nie tylko w pełni zregenerowany silnik, ale także pewność, że to, co opisane, naprawdę zostało wykonane.
⸻
✅ Dostawa:
Większość zamówień wysyłamy jeszcze tego samego dnia, sporadycznie - następnego. Dalszy przebieg dostawy zależy już od firm kurierskich. W razie opóźnień - działamy od razu: interweniujemy pomagamy, przyspieszamy. Prosimy jednak o wyrozumiałość - na błędy firm zewnętrznych nie mamy wpływu.